ViaPlay og PlayMaker indgår som standard i alle vores TV-pakker – uden at du betaler ekstra for det. Vores TV-pakker består af henholdsvis Fuld pakke, Mellem pakke og Grund pakke.
For at gøre det ekstra nemt for dig, har vi på forhånd sammensat nogle forskellige og attraktive TV-pakker. Du kan frit vælge, hvilken af vores tre forskellige TV-pakker, der passer bedst til dig og dit behov. Der er lidt for enhver smag.
Til alle vores TV-pakker medfølger uden beregning.
Grund pakken giver dig 23 populære kanaler. Og har du lyst til flere TV kanaler, kan du tilkøbe præcis de Tilvalgskanaler, som du mangler. Fleksibelt og smart.
Mellem pakken giver dig et bredt udvalg af de mest gængse kanaler – og ikke mindre end 39 kanaler er der at vælge imellem. Kombinér evt. med Viasat Film pakken.
Fuld pakken indeholder ikke mindre end 56 kanaler til fri afbenyttelse. Ønsker du yderligere TV kanaler, kan disse tilkøbes enkeltvis via vores Tilvalgskanaler.
Suppler din TV-pakke med en eller flere Tilvalgspakker, så den passer perfekt til dig og din familie. Tilvalgspakkerne er sammensat, så du nemt og hurtigt kan vælge de vigtigste kanaler inden for f.eks. sport, film eller dokumentar.
Det er en forudsætning, at du har valgt én af vores tre TV-pakker, før du kan gøre brug af TV Tilvalgskanaler.
Hos Klarup Kabelnet har vi en særskilt kanal udelukkende til PRØVE PROGRAMMER. Her vil der typisk være TV kanaler i en begrænset periode, som vi ikke har i vores faste TV-pakker. Programmerne skifter, afhængigt af hvad vi får tilbudt, så prøv at finde kanal 21 og se hvad vi kan tilbyde.
Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål, som vi ofte bliver stillet hos Klarup Kabelnet. Finder du ikke hjælp her eller på vores samlede spørgsmål og svar side, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.
Hvad er WEB TV?
WEB TV er det samme som streaming. Og streaming foregår via PlayMaker. PlayMaker er en smart app, som du kan installere – kvit og frit – når du har en TV-pakke hos os. Med PlayMaker kan du tage alle dine TV kanaler med på farten. Både i Danmark og resten af EU. Få yderligere information her.Hvem leverer TV kanalerne?
Det gør ASOM-Net, som får kanalerne leveret gennem deres samarbejdspartnere Allente og Viaplay Group.
ASOM-net er et samarbejde mellem selvstændige antenneforeninger, som gør det muligt for os opnå større rabatter på indkøb og tilbyde flere produkter.
Hvor kan jeg finde min tilvalgskanal?
Alle vores tilvalgskanaler ligger fra kanal 100 og opefter.
Du kan se en oversigt over kanalerne her
Hvor lang er opsigelsesperioden?
Løbende måned + 30 dage.
Det er opsigelsesperioden på både TV og internet.
Opsigelsen sendes på mail til erj@kafnet.dk
Husk at skrive din adresse i mailen.
Hvordan indstiller jeg mit TV?
Der kommer hele tiden nye Tv-modeller på markedet, så det er svært at lave en generel vejledning.
Vi anbefaler at du starter med at læse nedenstående og prøve dig frem. Hvis det stadig driller kan du ringe til vores hotline på 22444980, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe.
For at få de rigtige kanaler ind, skal man gøre følgende:
Man skal vælge en automatisk søgning og vælge kabel og derefter udbyder: andre.
Søgetilstanden skal sættes til hurtig.
Derefter skal man indtaste følgende oplysninger.
Net-id: 100
Frekvens: 234Mhz = 234000 Khz
Qam: 256
Symbolrate: 6875
Start søgningen.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement
Opsigelse kan ske ved at sende en mail til erj@kafnet.dk
Husk at skrive hvilken adresse det drejer sig om.
Hvorfor hakker lyden på mit TV?
Det kan gå ud over en eller flere TV kanaler. Hos de fleste ligger fejlen i, at antennekabler og antennestik ikke er godt nok afskærmet og derfor kan f.eks. mobilsignaler trænge igennem. Du kan købe nye godkendte antennekabler og antennestik i forskellige butikker, og der er det typisk påtrykt, at de er Yousee eller Stofa godkendt. Du kan også bare købe dine antennekabler og antennestik direkte hos os. Så er du sikker på at du får det helt rigtige til vores signal – og vi hjælper dig selvfølgelig med at finde det helt rigtige første gang. Ring til hotline på 22 44 49 80 for at få råd og vejledning eller for at bestille.
Hvorfor kan jeg ikke se TV?
- Har du samme problem på andre TV i boligen?
Hvis ikke, kan det være en fejl i din husstandsinstallation. Vi hjælper gerne med at finde fejlen. Kontakt hotline på 22 44 49 80 - Mangler du alle programmer i en TV pakke?
Hvis dette er tilfældet, kan det være en defekt vægdåse, stikledning eller filter. Så har du brug for teknikerhjælp. Kontakt hotline på 22 44 49 80.
Hvorfor pixelerer billedet på mit TV?
Det kan gå ud over en eller flere TV kanaler. Hos de fleste ligger fejlen i, at antennekabler og antennestik ikke er godt nok afskærmet og derfor kan f.eks. mobilsignaler trænge igennem. Du kan købe nye godkendte antennekabler og antennestik i forskellige butikker, og der er det typisk påtrykt, at de er Yousee eller Stofa godkendt. Du kan også bare købe dine antennekabler og antennestik direkte hos os. Så er du sikker på at du får det helt rigtige til vores signal – og vi hjælper dig selvfølgelig med at finde det helt rigtige første gang. Ring til hotline på 22 44 49 80 for at få råd eller for at bestille.
Kan man købe tilbehør hos Klarup Kabelnet?
Foreningen har et lille lager af godkendte kabler, stik, fordelere, tv-forstærkere og internet routere, som vi sælger til fornuftige priser.
Varerne kan bestilles på hotline 22444980.