Lynhurtigt internet
Game, stream og surf

Med internet fra Klarup Kabelnet behøver du ikke tænke på, om hastigheden bliver et problem. Du kan nemlig både game, surfe, arbejde og streame film dagen lang, uden at forbindelsen driller.

Kontakt hotline på tlf. 22 44 49 80 for at få oplyst om du kan blive tilsluttet internettet på din adresse. 

Og hos os er det i øvrigt gratis at få oprettet internet, du skal bare selv have en router. 

Vi gør det nemt for dig at vælge, for vi har kun en hastighed
900/900Mbit/s
209,- KR./MD.
Vi har hybridfibernet
Lynhurtigt internet

Vi lægger vægt på en stabil forbindelse og god service

Den angivne pris er pr. måned og abonnementsydelse opkræves kvartalsvis forud. Internetaftalen kan altid opsiges med et varsel på løbende måned + 30 dage. Internet prisen forudsætter at du også har TV-pakke hos Klarup Kabelnet. Hvis du ønsker internet uden at aftage TV, skal der lægges et kontingent på 70,- kr./md. til prisen. Du finder flere svar til priser, vilkår og andet vedrørende internet HER.

Tjek din nuværende forbindelse

hastighedstest

Hastighedstesten måler et øjebliksbillede af din netforbindelse.
Den optimale måling opnåes ved at bruge en enhed som er koblet til routeren med et kabel. Hvis du måler via en wifi- forbindelse vil hastigheden være lavere.

Begynd hastighedstest
Her finder du det, du søger
Spørgsmål og svar

Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål, som vi ofte bliver stillet hos Klarup Kabelnet. Finder du ikke hjælp her eller på vores samlede spørgsmål og svar side, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Har alle medlemmer mulighed for at få internet? Ja. Vores internet leveres via det COAX-kabel som også leverer tv-kanalerne. Så har du TV fra Klarup Kabelnet, kan du også få internet. Internettet kan også købes uden en tv-pakke.
Hvad er forskellen på fibernet og hybridfibernet?

Fibernet er internet som leveres igennem et fiberkabel, mens hybridfibernet er internet der leveres igennem en kombination af fiberkabler og Coax kabeler.

Hvilke øvrige udgifter kan der tilkomme ved internet?

Vores internet pris er baseret på at du har en TV-pakke hos Klarup Kabelnet. Hvis du ikke ønsker en TV-pakke tillægges et  kontingent til dækning af drift og vedligeholdelse.

Oprettelse hos os er gratis

Men du skal selv sørge for en trådløs router. Du kan bruge en router, som du allerede har, købe en efter eget valg, i en hvilken som helst butik eller købe vores model, som er en TP-link Archer C6U til 500,-

Hvor lang er opsigelsesperioden?

Løbende måned + 30 dage.
Det er opsigelsesperioden på både TV og internet.

Opsigelsen sendes på mail til erj@kafnet.dk  

Husk at skrive din adresse i mailen.

Hvordan bestiller jeg internet?

Når du ønsker at bestille internet hos Klarup Kabelnet er det meget enkelt.

Du udfylder bare en online tilmelding, som du finder her.

Når du er registreret i vores system, modtager du en mail med besked om at ringe til hotline på 22 44 49 80 for at aftale tid til installation.

 

Hvorfor har jeg problemer med at komme på Internettet?

Prøv at tjekke følgende, inden du kontakter os:

  • Kan du se alle dine TV kanaler?
    Hvis du heller ikke kan se TV, betyder det, at problemet ligger et sted, inden signalet bliver fordelt videre rundt i huset. Der skal formentlig en tekniker ud for at fejlfinde installationen. Kontakt os blot via hotline på 22 44 49 80.
  • Lyser de tre lamper i dit modem (den lille sorte boks, som hedder First Mile)?
    Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemmet. Du skal også genstarte din router. Tænd først den igen, når dit modem lyser i lampen “line”.
  • Hvis du har fået ny router skál den registreres. Kontakt hotline på 22 44 49 80, hvis du har brug for hjælp.
Hvorfor svarer hastigheden ikke overens med min Internet pakke?

Man kan ikke få fuld hastighed hvis hastighedstesten udføres via en trådløs WiFi forbindelse. Man skal derfor tage hastighedstesten på en kablet computer. Og den skal kunne være hurtig nok til også at følge med. Selve kablet mellem modemmet og computeren skal desuden være af god kvalitet for at hastigheden kan måles korrekt. Ring til hotline på 22 44 49 80 hvis det stadig driller – så skal vi nok se nærmere på det.

Scroll to Top