Kontakt

 

Fejlmelding

Ved problemer med internet og radio/TV kanaler skal foreningens hotline kontaktes på tlf. 22444980

.

Hotline

Formål
Klarup Kabelnets Hotline er en service for foreningens medlemmer, der har til formål at modtage fejlmeldinger og afhjælpe fejl på antennenettet, manglende radio-/Tv-signaler eller manglende forbindelse til Internettet.

Flytter du til eller fra byen og ønsker oplysninger vedrørende ind- eller udmeldelse, priser, pakker og lignende, besvarer Hotline også disse spørgsmål eller videresender til rette vedkommende. Servicen er gratis, men der betales mobiltakst.

22 44 49 80

Åbningstider

Bemærk nye åbningstider pr 1/9 – 2020
Hotlinen er bemandet hverdage kl. 10-13 samt  kl. 16-20.
Lørdage kl. 10-16.
Søn- og helligdage Lukket

Ringes der udenfor telefontiden skal du lægge en besked på telefonsvareren med angivelse af navn, adresse, tele- fonnummer og en kort beskrivelse af problemet, og du vil blive kontaktet snarest muligt. Hotline besvarer også beskeder via facebook og sms, men der skal forventes længere svartiden.

Ved større nedbrud kan det være svært at komme igennem til hotline. Ring venligst ikke til et bestyrelsesmedlem, selvom du kender vedkommendes private telefonnummer. De kan ikke hjælpe dig alligevel. Prøv i stedet senere. Når hotline konstant er optaget er vi som regel klar over problemet og arbejder på at løse det aktuelle problem hurtigst muligt.

 

Råd og vejledning

Ønsker du råd og vejledning kan du besøge vores antennebutik.

Antennebutikken

Du kan også kontakte os i Antennebutikken. Butikken ligger på Nørremarksvej 11. Den har åben hver tirsdag kl. 19.00 – 20.00.

På Infokanalen og hjemmesiden kan man læse om der skulle være lukket.

Du kan læse mere om butikkens services og produkter her

Spørgsmål om dit medlemskab

Spørgsmål om dit medlemskab rettes til foreningens kasserer. Skriv dit spørgsmål i en mail til erj@kafnet.dk eller ring til 96 39 91 00

Spørgsmål om betaling

Spørgsmål om betaling rettes til foreningens kasserer. Skriv dit spørgsmål i en mail til erj@kafnet.dk eller ring til 96 39 91 00

Det der abonneres på (TV, Internet og TV2 Play) opkræves kvartårlig på samlet faktura for husstanden.

Opkrævning udsendes midt i kvartalet.

Internetopkrævninger kan sendes til anden betaler. (fx firmabetalt internet)

Andre spørgsmål, ris og ros

Har du andre spørgsmål, forslag til bestyrelsen, ris eller ros kan du skrive en email til formanden på formanden@kafnet.dk eller du kan udfylde formularen nederst på siden.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk