Kontakt

 

Fejlmelding

Ved problemer med internet og radio/TV kanaler kan foreningens hotline kontaktes på tlf. 22444980

.

Hotline

Formål
Klarup Kabelnets Hotline er en service for foreningens medlemmer, der har til formål at modtage fejlmeldinger og afhjælpe fejl på antennenettet, manglende radio-/Tv-signaler eller manglende forbindelse til Internettet.

Flytter du til eller fra byen og ønsker oplysninger vedrørende ind- eller udmeldelse, priser, pakker og lignende, besvarer Hotline også disse spørgsmål eller videresender til rette vedkommende. Servicen er gratis, men der betales mobiltakst.

22 44 49 80

Åbningstider
Hotlinen er bemandet hverdage kl. 10-13 samt  kl. 16-20.
Weekend og helligdage kl. 12-18.
D. 24 & 31. dec. kl. 10-13.
Hotlinens faste lukkedage er Nytårsdag, Skærtorsdag, Påskedag, Pinsedag samt 1. og 2. juledag.

Ringes der udenfor telefontiden skal du lægge en besked på telefonsvareren med angivelse af navn, adresse, tele- fonnummer og en kort beskrivelse af problemet, og du vil blive kontaktet snarest muligt. Lægger du ingen besked, eller glemmer du at oplyse dit telefonnummer, bliver du ikke kontaktet. Hotline besvarer ikke SMS’er.

Ved større nedbrud kan det være svært at komme igennem til hotline. Ring venligst ikke til et bestyrelsesmedlem, selvom du kender vedkommendes private telefonnummer. De kan ikke hjælpe dig alligevel. Prøv i stedet senere, til det er muligt at lægge en besked. Når hotline konstant er optaget er vi som regel klar over problemet og arbejder på at løse det aktuelle problem hurtigst muligt.

 

Råd og vejledning

Ønsker du råd og vejledning kan du besøge vores antennebutik.

Antennebutikken

Du kan også kontakte os i Antennebutikken. Butikken ligger på Klarupvej 70. Den har åben hver tirsdag kl. 19.00 – 20.00.

På Infokanalen og hjemmesiden kan man læse om der skulle være lukket.

Du kan læse mere om butikkens services og produkter her

Spørgsmål om dit medlemskab

Spørgsmål om dit medlemskab rettes til foreningens kasserer. Skriv dit spørgsmål i en mail til erj@kafnet.dk eller ring til 96 39 91 00

Spørgsmål om betaling

Spørgsmål om betaling rettes til foreningens kasserer. Skriv dit spørgsmål i en mail til erj@kafnet.dk eller ring til 96 39 91 00

Det der abonneres på (TV, Internet og TV2 Play) opkræves kvartårlig på samlet faktura for husstanden.

Opkrævning udsendes midt i kvartalet.

Internetopkrævninger kan sendes til anden betaler. (fx firmabetalt internet)

Andre spørgsmål, ris og ros

Har du andre spørgsmål, forslag til bestyrelsen, ris eller ros kan du skrive en email til formanden på formanden@kafnet.dk